
Sponsored
KYC.ch: A Cohesive, Unified Digital KYC Ecosystem
Know your customer (KYC) guidelines, which require professionals in the financial services industry to verify the identity, suitability and risks involved with maintaining a business relationship, are a significant element in the fight against financial crime and money laundering. But
Read MoreTraditionelle Privatkredite versus P2P Lending in der Schweiz
In der Schweiz gibt es zahlreiche Wege, um einen Kredit zu erhalten und zahlreiche Anbieter, aus denen man wählen kann. Herkömmliche Kreditgeber oder Crowdlending-Plattformen – beide haben ihre jeweiligen Vorteile und Nachteile, die berücksichtigt und sorgfältig abgewogen werden müssen, bevor
Read MoreHuawei Developer Conference: Brett King Talks Financial Inclusion, Banking 4.0, and More
At the 2020 Huawei Developer Conference held earlier this week, fintech influencer, best-selling author, and entrepreneur Brett King joined the finance tech.session to talk about the role of technology to improve financial inclusion and shared his views on how banking
Read More5 Key Highlights From Huawei’s Developer Conference
From September 10 to 12, 2020, Huawei Consumer Business Group (BG) held the annual Huawei Developer Conference. Themed HDC.Together, the event saw multiple announcements being made, including the launch of new products, as well as updates on the Huawei Mobile
Read MoreHuawei Developer Conference 2020 to Discuss HarmonyOS, HMS Core 5.0, EMUI 11, Fintech, and More
From September 10 to 12, 2020, Huawei will be hosting its annual developer conference, a multi-day event expected to bring together more than 400 industry veterans and over 500 tech firms to discuss the latest trends and technologies set to
Read MoreWas sind Cobots?
Seit dem 5. Dezember 2008 werden kollaborierende Roboter – die sogenannten „Cobots“ – in der Industrie eingesetzt und brachten bis heute eine nachhaltige Veränderung in der Produktion. Sowohl die Arbeitsprozesse als auch die Aufteilung der Arbeit zwischen Mensch und Maschine
Read MoreCall Center in der Cloud oder warum virtuelle Telefonie heute das relevanteste Produkt ist
Sprachmenüs und Anrufbearbeitungsszenarien sind neue, kostenlose Funktionen. Die „virtuelle“ Telefonie bringt die Kommunikation von Kunden mit den Unternehmen auf ein neues Niveau, – sie hilft, schnell und bequem mit dem richtigen Mitarbeiter oder der richtigen Abteilung zu kommunizieren. Um eine
Read More